x
تابلو چلنیوم»1
نمونه كار»1
نمونه كار»2
نمونه كار»3
نمونه كار»4
نمونه كار»5
نمونه كار»6
نمونه كار»7
نمونه كار»8
نمونه كار»9
نمونه كار»10
برخی از مشتریان تابلوسازی اندیشه
تابلوسازی اندیشه
تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...
تبلیغات هزینه نیست سرمایه گزاریست•كار ما معرفی حرفه ای كسب و كار شماست• تبلیغات اندیشه

پانزده گام مهم در تبیلغات و كسب كار موفق

گام اول: در این مرحله شما باید یک طرح با سه هدف زیر آماده کنید:

۱- تعریف چشم انداز کسب و کار
۲- تعیین مسیر رسیدن به چشم انداز کسب و کار
۳- تهیه marketing plan و یا طرح و نقشه بازاریابی کسب و کار

گام دوم: طراحی یک وب سایت برای کسب و کار شما بسیار واجب است.

پس اگر تا الان آن را طراحی نکرده اید، امروز حتما اقدام کنید. باید بدانید امروزه برای شروع و آغاز هر کسب و کار یک وب سایت طراحی می شود، ولی اگر توان مالی و فنی، طراحی و اداره یک وب سایت را ندارید می توانید از قالب های آماده گروه هایی مثل Mihan blog، Iran blog و …. استفاده کنید و بعدا آن را به سایت اصلی وصل نمایید. اما قبل از استفاده تحقیق کنید تا آن قالب ایراد فنی نداشته باشد.

گام سوم:شما باید با استفاده از نام تجاری کسب و کارتان به شبکه های اجتماعی بپیوندید و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

در اینجا لازم است به شما گوشزد کنم که تاثیر شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کارتان بسیار زیاد است. شما باید در Facebook،google +، Linkdin، Viber، Telegram عضو شوید. قابل باور نیست طی آمارگیری ها، مشخص شده است که شبکه اجتماعی Facebook به تنهایی روزانه ۲.۷ میلیارد لایک و google + حدود ۱۳۵ میلیون کاربر دارد. آمار بدست آمده نشان دهنده وجود مشتریان بالقوه برای هر برند است، که اگر برندی در این شبکه ها فعالیت نماید مطئنا می تواند عده زیادی از این مشتریان بالقوه را بالفعل نماید.

گام چهارم: برای کسب کار خود یک ست اوراق اداری شامل کارت ویزیت و بقیه ادوات تهیه کنید.

هر چه زودتر برای کسب و کارتان یک ست اوراق اداری که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، پیش فاکتور و …. است را تهیه کنید و حتما بر روی آنها شماره تماس، آدرس، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل خود را درج کنید به کرات تجربه شده است که مشتری پس از دیدن این اطلاعات اعتماد بیشتری خواهد کرد.

گام پنجم: یک ایمیل با نام تجاری کسب و کارتان بسازید.

شما می توانید از طریق این ایمیل اطلاعات جدید در خصوص کالاها و خدمات خود با بازه زمانی مشخص ارسال کنید.
گام ششم: هر صنف برای خود یک انجمن تخصصی و صنفی دارد شما باید در انجمن تخصصی و صنفی کسب و کار خود عضو شوید.
لازم است بدانید که بهترین راه برای پیدا کردن مشتریان جدید عضویت در انجمن های تخصصی و صنفی است. با عضو شدن در انجمن های صنفی و تخصصی و اتاق های بازرگانی هم از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به صنف خود باخبر می شوید و هم می توانید با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنید.

گام هفتم: نمایندگی های فروش یکی از بهترین نوع تبلیغات برای شما هستند.

این روش تبلیغات یکی از ارزان ترین و ساده ترین نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری است. مثلا شرکت های تولیدی مواد غذایی با استفاده از سوپرمارکت ها برای خود تبلیغات می کنند.

گام هشتم: در نشریات تخصصی با استفاده از انتشار مقالات برای خود تبلیغات کنید.

این روش تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات غیر مستقیم است. با استفاده از این روش شما می توانید با کمترین هزینه اطلاعاتی در خصوص خدمات و محصولات خود به مخاطبان انتقال دهید.

گام نهم: در شبکه های اجتماعی ویدئو به اشتراک گزارید.
در شبکه های اجتماعی با استفاده از ویدئوهایی که از محصولات تهیه کرده اید برای خود تبلیغ کنید. شما می توانید ویدئو ها را در سایت های رایگانی مثل آپارات و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

گام دهم: با افرادی که در زمینه کسب و کار شما متخصص هستند مکاتبه کنید.

سعی کنید افرادی که در زمینه فعالیت شما تخصص دارند و می توانند برای شما تبلیغ کنند راشناسایی کرده و برای آنها اطلاعات تبلیغاتی ارسال کنید.

گام یازدهم:بر روی خودروهای کابین دار تبلیغات کنید.

خودرو های کابین دار پخش در سطح شهر می گردند بنابراین یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی برای شما هستند.

گام دوازدهم: از محصولات خود نمونه کار تهیه کنید.

به هر جایی که فکر می کنید برای شما می تواند تبلیغات و فروش انجام دهد نمونه محصول بفرستید .

گام سیزدهم: عوامل فروش خود را گسترش دهید.

شما می توانید با در نظر گرفتن درصدی از فروش به عنوان پور سانت عده زیادی ویزیتور مویرگی داشته باشید تا محصولاتتان را پخش و به فروش رسانید.

گام چهاردهم: با برگزاری فستیوال و مسابقه برای خود تبلیغات کنید.

شما می توانید در زمینه کسب و کارتان سوالاتی طراحی کنید و برای پاسخ های صحیح جایزه در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که این روش یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است .
حتما به این نکته توجه کنید که نباید اثر بخشی هر روش را با آزمون و خطا بیابید بلکه باید بتوانید میزان اثربخشی هر روش را اندازه گیری نماید

گام پانزدهم: یك دفتر با محیطی مناسب و تابلویی متناسب انتخاب كنید.

محیط كاری مناسب از لحاظ موقعیت مكانی و انتخاب تابلویی مناسب با نوع كار و خدمات شركت شما مانند تابلو های چلنیوم كه امروزه مرسوم و جزابیت بالایی در جذب مشتریان و نشانه كلاس كاری طلقی می شود.

جهت انتخاب یك تابلو مناسب با شغل و خدمات خود با ما تماس بگیرید.




خدمات تابلو تبلیغات اندیشه


گروه تبلیغاتی اندیشه مجری تولید تابلو های تبلیغاتی مدرن از گذشته تا به امروز با حدود دو دهه فعالیت در امر تابلو سازی و دارای چند نمایندگی و دفتر در سطح تهران و شهرستان های اطراف.با پیشرفت دنیای تبلیغات امروزه شاهد تابلو های مدرن و چشمگیر هستیم و توانسته ایم سطح خود را با توجه به این پیشرفت ارتقاع داده و بروز باشیم و بتوانیم نیاز مشتری را پاسخگو باشیم.
برخی خدمات ما
تابلو سازی تهران
تابلو چلنیوم
چلنیوم
قیمت تابلو چنلیوم،چلنیوم
تابلو تبلیغاتی جدید
قیمت پوینت لایت،تویوپ
قیمت بروز تابلو روان
قیمت چلنیوم
قیمت ویژه تابلو روان
آموزش ساخت تابلو چلنیوم
قیمت ساخت تابلو چلنیوم
انواع تابلو چلنیوم
تابلوی تبلیغاتی
فروش چلنیوم
فروش ورق چلنیوم
تابلو تبلیغات

محمد ایزدپناهی 09120280655
021-33744264

مدیر سایت : محمد ایزدپناهی
مقالات تخصصی تابلوسازی
آمار وبسایت
  • کل بازدید پیج ها :
  • بازدید امروز پیج ها :
  • بازدید دیروز پیج ها :
  • بازدید پیج های ماه :
  • بازدید پیج های ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبسایت برای تابلوسازی اندیشه محفوظ است
خدمات تابلوسازی اندیشه تهران چلنیوم | تابلو چلنیوم | پلکسی ​| تابلو پلکسی | تابلو استیل | تابلو می تبلیغاتی | تابلو کامپوزیت | تابلو نئون | تابلو ساز | تابلو سازی | حروف برجسته | حروف چلنیوم | تابلو مغازه | تابلو فروشگاه | SMD | نمای کامپوزیت | تابلو راهنمای طبقات | ترمووود | ​نئون پلاستیک | تابلو وکیوم | تابلو پیکسلی | تابلو فلکسی | تابلو روان | بیلبورد | تابلو ال ای دی | تابلو لایت باکس | تابلو تبلیغاتی | خدمات تابلو سازی ( تابلو ساز ) | سازنده تابلو چلنیوم | حروف چلنیوم | ساخت تابلو چلنیوم | تابلوی راهنما | تابلو ترمووود | نئون | حروف برجسته | تابلو چراغ دار | پلکسی گلاس | لایت باکس | بک لایت | تابلو پیکسل دایره ای | تابلو تیوپی دیجیتال | تابلو برنامه دار | لایت باکس کریستالی | تابلو جدید ​| تابلوسازی تهران | قیمت چلنیوم | قیمت تابلو چلنیوم | قیمت ترمووود | قیمت کامپوزیت | تابلو ساید لایمن چاپ تابلو سلالی،قیمت نئون | قیمت تابلو کامپوزیت | قیمت نئون پلاستیک