تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو - چگونه تبلیغات كنیم
x

تابلوسازی اندیشه| تابلو چلنیوم| تابلوسازی تهران| حروف همكاری| كامپوزیت ترمو

تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...

09120280655-02133744264 andisheh@yahoo.com

محصولات پرفروش ما

نام محصول

تابلو چلنیوم معمولی

حروف برجسته چلنیوم تشكیل شده از:-طلق رویه پلكسی-لبه چلنیوم از فلز آلومینیوم آنودایز-نور اس ام دی-پی وی سی

نام محصول

تابلو حروف پلكسی

لبه ای نو ع حروف از پلكسی تشكیل شده.

نام محصول

تابلو حروف استیل

حروف از جنس فلز استیل.

نام محصول

تابلو حروف برجسته تركیبی

از تركیب چند نوع تابلو پدید می آید.

  • فروشگاه

    مجهز به فروشگاه

    ادامه
  • سرویس كار

    ارسال سرویس كار مجرب در محل

    ادامه
  • ارسال سفارش سریع

    ارسال سفارش كارفرما در كمترین زمان روزكاری

    ادامه
  • گارانتی

    عقد قرارداد و گارانتی محصول كارفرما

    ادامه

پانزده گام مهم در تبیلغات و كسب كار موفق

گام اول: در این مرحله شما باید یک طرح با سه هدف زیر آماده کنید:

۱- تعریف چشم انداز کسب و کار
۲- تعیین مسیر رسیدن به چشم انداز کسب و کار
۳- تهیه marketing plan و یا طرح و نقشه بازاریابی کسب و کار

گام دوم: طراحی یک وب سایت برای کسب و کار شما بسیار واجب است.

پس اگر تا الان آن را طراحی نکرده اید، امروز حتما اقدام کنید. باید بدانید امروزه برای شروع و آغاز هر کسب و کار یک وب سایت طراحی می شود، ولی اگر توان مالی و فنی، طراحی و اداره یک وب سایت را ندارید می توانید از قالب های آماده گروه هایی مثل Mihan blog، Iran blog و …. استفاده کنید و بعدا آن را به سایت اصلی وصل نمایید. اما قبل از استفاده تحقیق کنید تا آن قالب ایراد فنی نداشته باشد.

گام سوم:شما باید با استفاده از نام تجاری کسب و کارتان به شبکه های اجتماعی بپیوندید و به معرفی کسب و کار خود بپردازید.

در اینجا لازم است به شما گوشزد کنم که تاثیر شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کارتان بسیار زیاد است. شما باید در Facebook،google +، Linkdin، Viber، Telegram عضو شوید. قابل باور نیست طی آمارگیری ها، مشخص شده است که شبکه اجتماعی Facebook به تنهایی روزانه ۲.۷ میلیارد لایک و google + حدود ۱۳۵ میلیون کاربر دارد. آمار بدست آمده نشان دهنده وجود مشتریان بالقوه برای هر برند است، که اگر برندی در این شبکه ها فعالیت نماید مطئنا می تواند عده زیادی از این مشتریان بالقوه را بالفعل نماید.

گام چهارم: برای کسب کار خود یک ست اوراق اداری شامل کارت ویزیت و بقیه ادوات تهیه کنید.

هر چه زودتر برای کسب و کارتان یک ست اوراق اداری که شامل کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه، پیش فاکتور و …. است را تهیه کنید و حتما بر روی آنها شماره تماس، آدرس، آدرس وب سایت، آدرس ایمیل خود را درج کنید به کرات تجربه شده است که مشتری پس از دیدن این اطلاعات اعتماد بیشتری خواهد کرد.

گام پنجم: یک ایمیل با نام تجاری کسب و کارتان بسازید.

شما می توانید از طریق این ایمیل اطلاعات جدید در خصوص کالاها و خدمات خود با بازه زمانی مشخص ارسال کنید.
گام ششم: هر صنف برای خود یک انجمن تخصصی و صنفی دارد شما باید در انجمن تخصصی و صنفی کسب و کار خود عضو شوید.
لازم است بدانید که بهترین راه برای پیدا کردن مشتریان جدید عضویت در انجمن های تخصصی و صنفی است. با عضو شدن در انجمن های صنفی و تخصصی و اتاق های بازرگانی هم از آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به صنف خود باخبر می شوید و هم می توانید با مشتریان جدید ارتباط برقرار کرده و آنها را جذب کنید.

گام هفتم: نمایندگی های فروش یکی از بهترین نوع تبلیغات برای شما هستند.

این روش تبلیغات یکی از ارزان ترین و ساده ترین نوع تبلیغات برای هر کسب و کاری است. مثلا شرکت های تولیدی مواد غذایی با استفاده از سوپرمارکت ها برای خود تبلیغات می کنند.

گام هشتم: در نشریات تخصصی با استفاده از انتشار مقالات برای خود تبلیغات کنید.

این روش تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات غیر مستقیم است. با استفاده از این روش شما می توانید با کمترین هزینه اطلاعاتی در خصوص خدمات و محصولات خود به مخاطبان انتقال دهید.

گام نهم: در شبکه های اجتماعی ویدئو به اشتراک گزارید.
در شبکه های اجتماعی با استفاده از ویدئوهایی که از محصولات تهیه کرده اید برای خود تبلیغ کنید. شما می توانید ویدئو ها را در سایت های رایگانی مثل آپارات و یوتیوب به اشتراک بگذارید.

گام دهم: با افرادی که در زمینه کسب و کار شما متخصص هستند مکاتبه کنید.

سعی کنید افرادی که در زمینه فعالیت شما تخصص دارند و می توانند برای شما تبلیغ کنند راشناسایی کرده و برای آنها اطلاعات تبلیغاتی ارسال کنید.

گام یازدهم:بر روی خودروهای کابین دار تبلیغات کنید.

خودرو های کابین دار پخش در سطح شهر می گردند بنابراین یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغاتی برای شما هستند.

گام دوازدهم: از محصولات خود نمونه کار تهیه کنید.

به هر جایی که فکر می کنید برای شما می تواند تبلیغات و فروش انجام دهد نمونه محصول بفرستید .

گام سیزدهم: عوامل فروش خود را گسترش دهید.

شما می توانید با در نظر گرفتن درصدی از فروش به عنوان پور سانت عده زیادی ویزیتور مویرگی داشته باشید تا محصولاتتان را پخش و به فروش رسانید.

گام چهاردهم: با برگزاری فستیوال و مسابقه برای خود تبلیغات کنید.

شما می توانید در زمینه کسب و کارتان سوالاتی طراحی کنید و برای پاسخ های صحیح جایزه در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که این روش یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است .
حتما به این نکته توجه کنید که نباید اثر بخشی هر روش را با آزمون و خطا بیابید بلکه باید بتوانید میزان اثربخشی هر روش را اندازه گیری نماید

گام پانزدهم: یك دفتر با محیطی مناسب و تابلویی متناسب انتخاب كنید.

محیط كاری مناسب از لحاظ موقعیت مكانی و انتخاب تابلویی مناسب با نوع كار و خدمات شركت شما مانند تابلو های چلنیوم كه امروزه مرسوم و جزابیت بالایی در جذب مشتریان و نشانه كلاس كاری طلقی می شود.

جهت انتخاب یك تابلو مناسب با شغل و خدمات خود با ما تماس بگیرید.


محصول پیشنهادی ویژه اماكن اداری و شركت ها

تابلو استیل طلایی

تابلو استیل

استیل یك آلیاژ دوست داشتنی است و در ساخت تابلو های مدرن استفاده می كند این نوع حروف عمر طولانی تری نسبت به تابلوهای دیگر دارد.جلوه ای بسیاز جذاب و غیر قابل چشم پوشی دارد.این نوع تابلو هم بدون نور و هم با بك لایت ساخته میشود،بوسیله لیزر برش خورده وكارشناس مجرب حروف سازی آن را خلق می كند

ویژگی های تابلو:

  • استیل نگیر
  • نقره ای و طلایی
  • رویه قطر 1 میل
  • كیفیت بالا.تضمین درخشندگی بلند مدت

تازه ترین محصولات

نام محصول

فروشگاه بزرگ شهروند

تابلو :مجموعه فروشگاه شهروند
نام محصول

مجموعه فروشگاه قائم

تابلو :چلنیوم جواهر+پوینت لایت
نام محصول

مجموعه چلوكبابی سعادت

تابلو:چلنیوم،بكگراند چوب ترمو
نام محصول

مجموعه شركت پلیمر یاس

تابلو:چلنیوم با قطر قلم 40
نام محصول

مجموعه خانوادگی فرهزاد

تابلو:چلنیوم جواهر رولایه
نام محصول

مجموعه رستوران پاسارگاد

تابلو:پوینت لایت
نام محصول

مجموعه رستوران ناپل

تابلو :چلنیوم باكس
نام محصول

شهرداری تهران منطقه 5

تابلو :چلنیوم و كامپوزیت

محصول پیشنهادی ویژه ،مخصوص استفاده در نمای بیرونی و محیط های بسته

نام محصول

تابلو حروف پلاستیك

طلق پلكسی تمام این حروف را تشكیل می دهد،انعطاف پذیر مقاوم تر از شیشه، ، محافظ اشعه ماورا بنفش و سبک كه جذابیتی فوق العاده دارد از كنار(ساید)پلكسی گلاس جلوه ای با نور یكنواخت و بعدی همرا با نور داراست و بویسله دستگاه خم حالت داده می شود.

ویژگی های این محصول:

  • مقاومت بسیار بالا
  • انتقال دهنده نور با شفافیت بالا
  • عدم تغیییر رنگ در مقابل نور آفتاب
  • جایگزین نشکن شیشه

تماس با ما

ما با اندیشه زیباترین ها را می سازیم "شركت تبلیغاتی اندیشه".

  • تلفن: 021-33744264

  • موبایل: 09120280655

  • فکس: 021-33744264

  • ایمیل: andisheh@yahoo.com

  • آدرس پستی: ایران - تهران - میدان شهید غیبی-خ شهید قدمی-پلاك 337، کوچه مهربانی، پلاک شهید قدمی، 337