x
تابلو چلنیوم»1
نمونه كار»1
نمونه كار»2
نمونه كار»3
نمونه كار»4
نمونه كار»5
نمونه كار»6
نمونه كار»7
نمونه كار»8
نمونه كار»9
نمونه كار»10
برخی از مشتریان تابلوسازی اندیشه
تابلوسازی اندیشه
تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...
تبلیغات هزینه نیست سرمایه گزاریست•كار ما معرفی حرفه ای كسب و كار شماست• تبلیغات اندیشه

مدیریت برند و مهندسی تبلیغات

برندینگ یا برند سازی فعلی است که در نتیجه آن ارتباطی احساسی و عاطفی میان محصول و یا خدمت مورد ارائه و مشتری برقرار می گردد. مدیریت برند عبارت است از باورها، ارتباطات شفاف و هدفهایی که شرکت یا موسسه بر اساس آن برای مشتریان و جامعه هدف خود ارزش آفرینی می کنند. مدیریت برند علمی استراتژی برند نیروی محرکه اصلی و تعیین کننده برنامه های بازاریابی شرکتها محسوب می شود.
تثبیت موقعیت یک برند نسبت به دیگر رقبا، مشخص کردن جامعه هدف و مصرف کنندگان خاص، قیمت گذاری منطقی، ارتباطات منظم و دقیق با شرکاء به طور کلی و هرگونه ای سیاسی که برای حمایت از برند صورت می گیرد نیازمند دانشی است که حوزه تخصصی خود را میطلبد.

مدیریت برند و مهندسی تبلیغات یک علم نوپا و به روز می باشد. طبق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) برند عبارت است از یک نام، اصطلاح،علامت، نشان، و یا ترکیبی از موارد ذکر شده برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده تا گروهی از فروشندگان و متمایز کردن این کالاها یا خدمات از دیگر رقبا به کار می رود.
به طورخلاصه نام تجاری سبب شناسایی فروشنده، سازنده و یا ارئه کننده خدمت می گردد.
تعریف فوق به اندازه کافی در اهمیت برند و مهندسی برند گویا و کامل می باشد. نام تجاری در حقیقت تعهد دائمی فروشنده یا خدمات رسان به ارائه مجموعه ای از ویژگیها، مزایا و خدمات خاص به خریداران است.
برند همواره نیازمند گونه ای پاسداشت به صورت پایدارمی باشد. تا زمانی که یک محصول یا خدمت دارای وجه ممیزه مشخصی نباشد نمی توان به سادگی آن را برند نمود و این برند را پاسداری نمود.
برندها دارایی ها نا مشهور موسسات و شرکتها می باشند و باعث افزوده شدن ارزش افزوده سهام می کنند و در نهایت باعث افزایش درآمد و دارایی شرکت یا موسسه می گردند.

 مراحل ثبت برند

هر بازرگانی که محصول خود را به بازار عرضه می کند می تواند علامت تجارتی مخصوصی برای آن محصول اختیار نماید، بشرطی که علامت مزبور را طبق قانون در اداره ی ثبت شرکت ها و علائم و اختراعات به ثبت رساند .برای همین منظور ماده ی 2 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر داشته است که: «حق استعمال انحصاری علامت تجارتی فقط برای کسی شناخته خواهد شد که علامت خود را به ثبت رساند. ».برای ثبت علامت تجاری لازم است که کلیه ی مدارک لازم قانونی فراهم باشد و با رعایت کامل مقررات ،مراحل قانونی ثبت آن طی شده باشد.
متقاضیان جهت ثبت اظهارنامه ی علائم تجاری می بایست  با ورود به سامانه ی www.ip.ssaa.ir اقدام به ثبت برند نمایند.این سامانه جهت ثبت علائم تجاری در نظر گرفته شده است و شما می توانید بدون مراجعه ی حضوری به اداره ی ثبت علائم تجاری ،علامت خود را ثبت نمایید.
پاسخ اداره صرفاَ از طریق بخش پیگیری اظهارنامه و خلاصه پرونده قابل مشاهده است و تمامی مکاتبات در خصوص اظهارنامه از طریق همین سامانه ، بخش ثبت انواع درخواست(رفع نقص،پرداخت حق الثبت،تمدید،انتقال و ...)امکان پذیر است.
لذا چنانچه گقتیم ،برای ثبت برند پس از ورود به سامانه یwww.ip.ssaa.ir می بایست با کلیک روی لینک ثبت نام  کلیه ی مراحل را گام به گام طی کنید. لازم است قبل از شروع مراحل ،مدارک  مورد نیاز را آماده نمایید و آن ها را اسکن کنید.
مدارک لازم جهت ثبت علامت تجاری عبارتند از: شخص حقیقی: کپی شناسنامه،کارت ملی،کپی کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد) ،کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)
شخص حقوقی:کپی شناسنامه،کپی کارت ملی،کپی روزنامه ی  تاسیس و آخرین تغییرات شرکت(از آخرین تغییرات شرکت نباید بیش از دو سال گذشته باشد) ،کپی مجوز فعالیت(جواز تاسیس،پروانه ی بهره برداری،پروانه ی ساخت،جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی) ،کارت بازرگانی(در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)
نکته:در صورتی که در تصویر علامت یا نام مورد نظر شما جهت ثبت،کلمه یا حروف لاتین استفاده نشده باشد،ارائه ی کارت بازرگانی الزامی نخواهد بود.
پس از پایان مراحل ،کد رهگیری را دریافت خواهید کرد و در صورت  تایید مدارک توسط کارشناس مربوطه ،دو نسخه قرارداد به آدرس شما ارسال خواهد شد.شما باید پس از امضا ی هر دو نسخه  یکی از نسخ را به همراه مدارک برابر اصل شده و فیش واریزی به آدرس مرکز ارسال کرده و پس از دریافت مدارک مراحل ثبت شروع خواهد شد.
بررسی اظهارنامه صرفاً بر اساس اولویت زمان ثبت آن ها در سامانه می باشد.لذا حضور متقاضیان محترم در اداره تاثیری در فرآیند انجام کار ندارد.پس از تکمیل فرم  مربوطه توسط متقاضی  در سامانه،  اداره ی مالکیت صنعتی  ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند ، در صورتی که اداره به دلیل رعایت الزامات قانونی و عدم وجود مشابه و یا عین علامت درخواستی ، علامت را قابل ثبت بداند ، اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند و در صورتی که در مدارک ارسالی و یا تنظیم محتوای اظهارنامه نقصی وجود داشته باشد ابلاغیه ی رفع نقص می فرستد.ابلاغیه ی رد اظهارنامه نیز زمانی اتفاق می افتد که در عنوان و یا تصویر علامت ،الزامات قانونی رعایت نشده باشد یا اینکه پس از بررسی مشابه و یا عین علامت درخواستی برای کالاهای مورد نظر شما، قبلاً به نام شخص دیگری ثبت شده باشد وحالت دیگر نیز  ممکن است زمانی پیش آید که بخشی از کالاها و یا خدمات  قابل ثبت نباشد که در این صورت ابلاغیه ی رد بخشی از موارد خواسته شده در اظهارنامه صادر می شود. در ضمن ،تاریخ ابلاغیه ای که در خلاصه پرونده رویت می شود به منزله ی تاریخ ابلاغ قانونی تلقی می شود.
لذا چنانچه گفته شد ، اداره ی مالکیت صنعتی  ،اظهارنامه را از لحاظ انطباق با شرایط و مقررات مندرج در این قانون بررسی می کند و در صورتی که علامت را قابل ثبت بداند ،  اجازه ی انتشار آگهی مربوط به آن را صادر می کند. لازم به یادآوری است مطابق قانون ،  ثبت علائم تجاری اختیاری است ، مگر در مواردی که دولت آن را اجباری نماید. تبصره ی ماده ی یک قانون ثبت ،ثبت علائم و اختراعات مواردی را که دولت ، داشتن و ثبت علامت تجارتی را که اجباری و از قاعده ی فوق مستثنی دانسته اعلام کرده و در اجرای این تبصره  تصویبنامه ی مورخه 3/2/28 هیئت وزیران ثبت علائم کالاهای زیر را اجباری کرده است:داروهای اختصاصی (اسپسیالیته)مورد استعمال طبی یا بیطاری ،مواد غذایی که در لفاف و ظروف مخصصوص باشند ،نوشیدنی ها و آب های گازدار ،لوازم آرایش که برای استعمال مستقیم بر روی پوست انسان به کار می رود.
طبق قانون اظهارنامه ی ثبت علامت به همراه نمونه علامت و فهرست کالاها یا خدماتی که ثبت علامت تجاری برای آن ها درخواست شده و بر اساس طبقه بندی قابل اجرا یا طبقه بندی بین المللی باشد به اداره ی مالکیت صنعتی تسلیم می شود.پرداخت هزینه های ثبت علامت،  بر عهده ی متقاضی است و تمامی هزینه ها برای اظهارنامه با مالک ایرانی فقط از طریق همین سامانه قابل پرداخت است.لذا امکان ثبت درخواست هایی که هزینه ی مربوطه در بانک پرداخت شده باشد وجود ندارد.
پس از انتشار آگهی اظهارنامه و تا زمان ثبت علامت ، متقاضی از امتیازات و حقوقی برخوردار است که در صورت ثبت برخوردار خواهد بود.با این حال هرگاه به وسیله ی متقاضی ثبت ، درباره ی عملی که پس از آگهی اظهارنامه انجام شده دعوایی مطرح شود و خوانده ثابت کند که در زمان انجام عمل ، علامت قانوناَ قابل ثبت نبوده است ، به دفاع خوانده رسیدگی و در مورد ثبت یا عدم علامت تصمیم مقتضی اتخاذ می شود.

در صورتی که اداره ی مالکیت صنعتی تشخیص دهد که شرایط مندرج در این قانون رعایت شده است علامت را ثبت کرده و آگهی مربوط به ثبت آن را منتشر و گواهینامه ی ثبت را به نام متقاضی صادر می نماید.مدت اعتبار ثبت علامت ده سال از تاریخ تسلیم اظهارنامه ی ثبت آن می باشد.این مدت با درخواست مالک آن برای دوره های متوالی ده ساله با پرداخت هزینه ی مقرر قابل تمدید است.یک مهلت ارفاقی شش ماهه که از پایان دوره شروع می شود ، برای پرداخت هزینه ی تمدید با پرداخت جریمه ی تاخیر در نظر گرفته می شود.

هر ذی نفع می تواند از دادگاه  ، ابطال ثبت علامت را درخواست نماید.رسیدگی به اختلافات ناشی از اجرا این قانون و آئین نامه ی اجرایی آن ،طبق ماده ی 59 ،در صلاحیت شعبه یا شعب خاصی از دادگاه های عمومی تهران می باشد.
چنانچه کسی تقاضای ثبت علامت بازرگانی معینی را کند و دیگری آن را عین علامت ثبت شده ی خود بداند یا آن را شبیه علامت خود تشخیص دهد به طوری که شباهت مذکور مصرف کنندگان عادی اجناس وی را به اشتباه اندازد می تواند به ثبت علامت او اعتراض کند.سیستم ثبت علامات تجارتی در ایران طریقه ی اعلامی است.

رسیدگی اداره ی ثبت محدود است به اینکه علامت مقررات قانونی نباشد و شباهتی با علامات ثبت شده ی قبلی نداشته باشد.چون تشخیص شباهت بین دو علامت امری است نظری، ممکن است علامت طوری معرفی شده که در بدو امر شباهت با علامت ثبت شده ی قبلی معلوم نگردد یا اینکه صاحب علامت قبلی راجع به درجه ی شباهت با اداره ی ثبت موافق نباشد.زیرا قانون ثبت علایم تجارتی و اختراعات تصریح می کند که شباهت علامت با علامت دیگری که ثبت شده است به اندازه ای باشد که مصرف کنندگان عادی یعنی اشخاصی را که اطلاعات مخصوصی ندارند به اشتباه اندازد.علاوه بر آن ممکن است شخصی هنوز تقاضای ثبت علامت خود را ننموده باشد و قبل از آن که او اقدام کند شخص دیگری همان علامت را بخواهد به نام خود ثبت کند.به این جهت ماده ی 16 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر می دارد:
اشخاص ذیل می توانند نسبت به علامتی که تقاضای ثبت آن شده یا به ثبت رسیده است اعتراض کنند:
1-
کسانی که آن علامت را علامت تجارتی خود می دانند.
2-
کسانی که آن علامت با علامت آن ها به اندازه ای شباهت دارد که مصرف کنندگان عادی را به اشتباه می اندازد.
در هر یک از دو صورت فوق الذکر اگر معترض کسی باشد که علامت قبلاَ به اسم او ثبت نشده است باید در حین اعتراض برای خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده،حق الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلاَ تادیه نماید.در مورد کسانی که موسسه ی آن ها در خارج از ایران واقع است حق اعتراض مشروط به شرط معامله ی متقابل مذکوره در فقره ی دوم ماده ی 4 می باشد.بنابراین اعتراض به ثبت ممکن است قبل از ثبت به عمل آید و یا بعد از ثبت آن.

اعتراض قبل از ثبت علامت :
اعتراض قبل از ثبت علامت باید در ظرف 30 روز از تاریخ انتشار آگهی مربوط به تقاضای ثبت علامت به عمل آید.معترض باید علاوه بر ذکر اسم و شغل و اقامتگاه خود کلیه ی دلایل و مدارک خود را نیز توضیح داده و ضمیمه کند.اداره ی ثبت موظف است در ظرف ده روز از تاریخ وصول اعتراض نامه مراتب را به درخواست کننده ی ثبت ابلاغ کند.چنانچه معترض ظرف 60 روز از تاریخ ابلاغ اعتراض نامه به متقاضی ثبت اعتراض خود را تعقیب ننمایند علامت تقاضا شده به نام درخواست کننده ی آن به ثبت خواهد رسید.

اعتراض بعد از ثبت علامت :
چون ممکن است اشخاص ذی نفع متوجه آگهی تقاضای ثبت نشوند یا آنکه بعد از ثبت علامت طریقه ی استعمال آن طوری باشد که مصرف کنندگان عادی را به اشتباه اندازد طبق ماده ی 22 قانون ثبت علائم و اختراعات اشخاص ذی نفع می توانند در ظرف سه سال بعد از تاریخ ثبت علامت نسبت به آن اعتراض کنند.

اعتراض به رد تقاضای ثبت از طرف اداره ی ثبت:
اداره ی ثبت قبل از قبولی تقاضای ثبت موظف است رسیدگی کند که آیا تقاضای ثبت مطابق اصول پیش بینی شده در قانون تنظیم شده و جزء علایم ممنوعه نیست و همچنین شباهتی با علامات ثبت شده ی قبلی ندارد و چنانچه تشخیص دهد که علامتی واجد شرایط لازم برای ثبت نیست اختیار دارد تقاضای ثبت علامت را رد کند.برای حفظ حقوق اشخاص در مورد مقابل تصمیمات اداره ی ثبت قسمت آخر ماده ی 7 قانون ثبت علائم و اختراعات مقرر می دارد: در صورتی که تقاضای ثبت رد شود علل رد باید صریحاَ ذکر گردد

گروه تبلیغاتی اندیشه كه توانسته نظر چندی از برند های معتبر را جلب كره و در امر ساخت و تولید تابلو های تبلیغاتی به این مهم دست پیدا كند




  • خدمات تابلو تبلیغات اندیشه


    گروه تبلیغاتی اندیشه مجری تولید تابلو های تبلیغاتی مدرن از گذشته تا به امروز با حدود دو دهه فعالیت در امر تابلو سازی و دارای چند نمایندگی و دفتر در سطح تهران و شهرستان های اطراف.با پیشرفت دنیای تبلیغات امروزه شاهد تابلو های مدرن و چشمگیر هستیم و توانسته ایم سطح خود را با توجه به این پیشرفت ارتقاع داده و بروز باشیم و بتوانیم نیاز مشتری را پاسخگو باشیم.
    برخی خدمات ما
    تابلو سازی تهران
    تابلو چلنیوم
    چلنیوم
    قیمت تابلو چنلیوم،چلنیوم
    تابلو تبلیغاتی جدید
    قیمت پوینت لایت،تویوپ
    قیمت بروز تابلو روان
    قیمت چلنیوم
    قیمت ویژه تابلو روان
    آموزش ساخت تابلو چلنیوم
    قیمت ساخت تابلو چلنیوم
    انواع تابلو چلنیوم
    تابلوی تبلیغاتی
    فروش چلنیوم
    فروش ورق چلنیوم
    تابلو تبلیغات

    محمد ایزدپناهی 09120280655
    021-33744264

    مدیر سایت : محمد ایزدپناهی
    مقالات تخصصی تابلوسازی
    آمار وبسایت
    • کل بازدید پیج ها :
    • بازدید امروز پیج ها :
    • بازدید دیروز پیج ها :
    • بازدید پیج های ماه :
    • بازدید پیج های ماه قبل :
    • تعداد نویسندگان :
    • تعداد کل پست ها :
    • آخرین بازدید :
    • آخرین بروز رسانی :
    فرم تماس
    نام و نام خانوادگی
    آدرس ایمیل
    امکانات دیگر
    کلیه حقوق این وبسایت برای تابلوسازی اندیشه محفوظ است
    خدمات تابلوسازی اندیشه تهران چلنیوم | تابلو چلنیوم | پلکسی ​| تابلو پلکسی | تابلو استیل | تابلو می تبلیغاتی | تابلو کامپوزیت | تابلو نئون | تابلو ساز | تابلو سازی | حروف برجسته | حروف چلنیوم | تابلو مغازه | تابلو فروشگاه | SMD | نمای کامپوزیت | تابلو راهنمای طبقات | ترمووود | ​نئون پلاستیک | تابلو وکیوم | تابلو پیکسلی | تابلو فلکسی | تابلو روان | بیلبورد | تابلو ال ای دی | تابلو لایت باکس | تابلو تبلیغاتی | خدمات تابلو سازی ( تابلو ساز ) | سازنده تابلو چلنیوم | حروف چلنیوم | ساخت تابلو چلنیوم | تابلوی راهنما | تابلو ترمووود | نئون | حروف برجسته | تابلو چراغ دار | پلکسی گلاس | لایت باکس | بک لایت | تابلو پیکسل دایره ای | تابلو تیوپی دیجیتال | تابلو برنامه دار | لایت باکس کریستالی | تابلو جدید ​| تابلوسازی تهران | قیمت چلنیوم | قیمت تابلو چلنیوم | قیمت ترمووود | قیمت کامپوزیت | تابلو ساید لایمن چاپ تابلو سلالی،قیمت نئون | قیمت تابلو کامپوزیت | قیمت نئون پلاستیک