x
تابلو چلنیوم»1
نمونه كار»1
نمونه كار»2
نمونه كار»3
نمونه كار»4
نمونه كار»5
نمونه كار»6
نمونه كار»7
نمونه كار»8
نمونه كار»9
نمونه كار»10
برخی از مشتریان تابلوسازی اندیشه
تابلوسازی اندیشه
تابلو چلنیوم,چلنیوم,تابلوسازی اندیشه,فروش اس ام دی گارانتی دار و ...
تبلیغات هزینه نیست سرمایه گزاریست•كار ما معرفی حرفه ای كسب و كار شماست• تبلیغات اندیشه

اجزای تشكیل دهنده بیلبورد ها

 

یلبوردها با توجه به نیاز میتوانند شامل بخش‌های گوناگونی باشند، اما معمولا بخش‌های زیر را داراست:

 

. فونداسیون: در زیر زمین است و وظیفه نگهداری بار کل سازه را دارد  .

.پایه: صفحه نگهدارنده بر روی آن سوار میشود و جهت ارتفاع بخشیدن به تابلو استفاده میشود.

.صفحه نمایش آگهی: فریم نگهداری آگهی است. یعنی همان قسمت پشت بیلبورد.

.رویه تابلو: جهت نصب آگهی استفاده میشود و سطحی صاف و یکدست دارد.

.سیتم نور پردازی: معمولا پژکتور یا لامپ مهتابی است.

راهرو ها و نردبان های تعویض رویه.

.کلیپس و سپری: جهت صاف نگهداشتن بنر برروی بیلبورد استفاده میشود. یعنی با کشیدن بنر، باعث میشود صاف نگهداشته شود.

.آگهی: این بخش همواره تغییر میکند و آگهی های مشتریان برروی آن نصب میشود. معمولا به شکل بنر، فلکسی یا استیکر است.

 

 

انواع

تابلوهای آگهی چند نوعند:

.یکی آن‌هایی که در مکان‌های بزرگ مثل بزرگ‌راه‌ها نصب می‌شوند که عمدتاً مستطیلی هستند.

 

.دوم آن‌هایی که در پیاده‌روها نصب می‌شوند که چون فضای کمتری وجود دارد قطعشان عمودی است و سوم تابلوهایی که در راهروها یا آسانسورها و... نصب شده است.

باید توجه داشت که قطع کار در نوع طراحی می‌تواند اثر داشته باشد. مثلاً در تابلوهای بزرگ که به آنها بیلبورد هم می‌گویند احتیاج نیست که حتماً رنگ‌هایی با کنتراست (تضاد) زیاد داشته باشیم. نکته دیگر این است که ما در میادین یا پارک‌ها تابلوهایی می‌بینیم که خیلی حساب شده هم هستند ولی متأسفانه استفادهٔ نادرست از قطع‌های متفاوت و هم استفاده از داربست‌هایی نامناسب‌تر باعث سردرگمی بیننده و از بین رفتن سلامت بصری آن‌ها می‌شوند.

نکتهٔ: بعدی این است که رساندن پیام در زمان کم، ارزش زیادی دارد. بخاطر همین موضوع نباید در پوسترها و تابلوهای تبلیغاتی از عناصر تصویری زیادی استفاده کرد، مخصوصا در بزرگراه‌ها و مکانهای شلوغ، چون کسی که سوار ماشین است تا بیاید مفهوم تابلو را در آن شلوغی درک کند، عبور کرده و رفته است.

 

 

 

بیلبورد و عرشه پل

ابتدا بهتر است بدانیم که بیلبورد چیست؟ بیلبوردهای تبلیغاتی از جمله مهمترین ابزارهای هر بیزینس برای تبلیغ خدمات یا محصولاتش در سطح شهر می باشند. Billboard بی هیچ چون و چرایی از قدرتمندترین ابزارهای رسانه محیطی که مخصوصاً در امر برندینگ جایگاه ویژه ای دارد به شمار می رود که همواره از قدیم تا به امروز مورد توجه اقشار متفاوتی از جامعه از قبیل بازرگانان – کارخانجات – بانک ها - موسسات خدماتی و ... بوده است. این نوع از تبلیغ محیطی عموماً در محل های عبور و مرور از جمله خیابان‌ها، میدان‌ها، تقاطع‌ها و بزرگراه‌ها که هر روزه مسیر رفت و آمد تعداد زیادی از وسایل نقلیه می باشند نصب می گردند و گاهی نیز با توجه به میزان خلاقیت صاحب یا صاحبان این آگهی و یا شرکت های تبلیغاتی اجرا کننده تبلیغات آنها از قالب‌های مرسوم خود خارج شده و با جذابیت‌های بصری در هم می آمیزند.

 بیلبوردها بیشتر از اینکه ابزاری تبلیغاتی باشند، رسانه ای به شمار می آیند که می توان گفت بالاترین و موثرترین راه انتقال پیام به مخاطب می باشد.

رسانه‌ای که بیشترین اثربخشی را بر روی تبلیغات داشته باشد و موجب بقا و موفقیت تبلیغات شود، «رسانه اثربخش» نامیده می شود. بر اساس تعریفی که در بالا آوردیم، بیلبورد‌ها و تبلیغات روی پل های شهری در زمره رسانه‌های اثر بخش جای می‌گیرند و بسیاری از شرکت‌ها و مراکز تجاری، برای اینکه بتوانند فروش محصولات خود را در مخاطبین درونی کرده (یا به تعبیری، برند نمایند) از این مدیا استفاده می کنند و از همین رو بیلبوردها تبدیل به رسانه‌ای تعاملی شده اند که می توانند تاثیری مداوم، ماندگار و بلند مدت بر روی مخاطبان خود داشته باشند.

 

 

بیلبوردهای چرخشی

آنچه این بیلبوردها را جذاب و پرطرفدار می‌کند، وجود حرکت است که باعث جلب توجه می‌شود. این بیلبوردها بیشترین شباهت را به تلویزیون به‌عنوان جذاب‌ترین رسانه تبلیغاتی دارند که هر سه عنصر صدا، تصویر و حرکت را با هم دارد. بیلبوردهای چرخشی مناسب شرکت‌هایی هستند که تنوع محصول دارند. به این ترتیب، هر محصول می‌تواند روی یکی از وجوه بیلبورد به نمایش درآید. این بیلبوردها برای پیام‌سازی‌های خلاقانه مناسب هستند و از طریق آنها می‌توان با استفاده از تصاویر، داستان روایت کرد، اما بزرگ‌ترین ایراد این رسانه‌ها، آسیب‌پذیر بودن آنهاست. بیلبوردهای چرخشی به آسانی دچار نقص می‌شوند و معمولا خدمات پس از فروش خوبی ندارند. بنابراین هنگام بستن قرارداد باید این موضوع را اضافه کرد که در صورت آسیب‌دیدگی، از زمان در نظر گرفته شده در قرارداد کسر نشود.

بیلبوردهای عابر پیاده

این بیلبوردها به آسانی در معرض دید قرار می‌گیرند و رانندگان را به راحتی هدف قرار می‌دهند. بیلبوردهای عابر پیاده برای شرکت‌هایی مناسب هستند که متون تبلیغاتی زیاد یا محصولات عریضی دارند.

بیلبوردهای مینی

این بیلبوردها ساده و همگانی هستند و قیمت پایین‌تری دارند، اما به خاطر کوچک بودن، چندان در معرض دید نیستند. بیلبوردهای مینی فقط در روز دیده می‌شوند و به عبارتی تابلوهای روزانه و تابستانه هستند، زیرا منبع نوری ندارند. محصولی که روی این بیلبوردها تبلیغ می‌کنید، نباید محصولی باشد که در شب خریدار دارد (مثل رستوران‌ها)، زیرا گاهی لازم است که در لحظه در مخاطب وسوسه ایجاد کرد و این بیلبوردها در شب چنین کارکردی ندارند.

بیلبوردهای دیواری با حفاظ (پنل‌های دیواری)

با استفاده از این بیلبوردها می‌توان در منطقه محدود خود، تبلیغ ارزان داشت. مخاطب این تابلوها عابران پیاده هستند که فرصت خواندن مطالب تابلو را دارند، بنابراین فرصت داریم حرف بیشتری بزنیم. این بیلبوردها بسیار آسیب‌پذیر هستند، چون ممکن است روی آن اعلامیه چسبانده شود یا بعد از بازی‌های فوتبال و... از بین برود. از آنجا که این بیلبوردها رانندگان را هدف قرار نمی‌دهند و مخصوص عابران هستند، امکان ارائه اطلاعات جزئی را فراهم می‌کنند. از این رو، بیشتر مورد علاقه شرکت‌های فرهنگی (مثل گاج و قلم‌ی) هستند.

بیلبوردهای داربستی

این بیلبوردها به خاطر ظاهر نامناسب، فاقد اعتبار هستند، اما انعطاف‌پذیری بسیاری دارند، چون با هماهنگی شهرداری می‌توان آنها را در هر محلی نصب کرد. بیلبوردهای داربستی برای رویدادهای کوتاه‌مدت و محلی مناسب هستند.

بیلبوردهای توماری

این بیلبوردها شکل بهینه تابلوهای داربستی هستند، با این حال، شما را در نظر مخاطب، ثروتمند و معتبر جلوه نمی‌دهند. برندهای مشهور و معتبر بهتر است از این بیلبوردها استفاده نکنند.

بیلبوردهای چهاروجهی

این بیلبوردها از آسیب‌پذیرترین تابلوهای موجود در مناطق شهری هستند و چون در پیاده‌روها نصب می‌شوند ممکن است در اثر برخورد با موتورها و... آسیب ببینند. با این‌حال، برای انتقال پیام در منطقه تاثیرگذاری مناسب هستند. تبلیغات شما روی این بیلبوردها معمولا بیش از مدت قرارداد روی تابلو باقی می‌ماند، چون تا شرکت تبلیغاتی بتواند مشتری بعدی را پیدا کند، تبلیغ شما از تابلو برداشته نمی‌شود.





خدمات تابلو تبلیغات اندیشه


گروه تبلیغاتی اندیشه مجری تولید تابلو های تبلیغاتی مدرن از گذشته تا به امروز با حدود دو دهه فعالیت در امر تابلو سازی و دارای چند نمایندگی و دفتر در سطح تهران و شهرستان های اطراف.با پیشرفت دنیای تبلیغات امروزه شاهد تابلو های مدرن و چشمگیر هستیم و توانسته ایم سطح خود را با توجه به این پیشرفت ارتقاع داده و بروز باشیم و بتوانیم نیاز مشتری را پاسخگو باشیم.
برخی خدمات ما
تابلو سازی تهران
تابلو چلنیوم
چلنیوم
قیمت تابلو چنلیوم،چلنیوم
تابلو تبلیغاتی جدید
قیمت پوینت لایت،تویوپ
قیمت بروز تابلو روان
قیمت چلنیوم
قیمت ویژه تابلو روان
آموزش ساخت تابلو چلنیوم
قیمت ساخت تابلو چلنیوم
انواع تابلو چلنیوم
تابلوی تبلیغاتی
فروش چلنیوم
فروش ورق چلنیوم
تابلو تبلیغات

محمد ایزدپناهی 09120280655
021-33744264

مدیر سایت : محمد ایزدپناهی
مقالات تخصصی تابلوسازی
آمار وبسایت
  • کل بازدید پیج ها :
  • بازدید امروز پیج ها :
  • بازدید دیروز پیج ها :
  • بازدید پیج های ماه :
  • بازدید پیج های ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرم تماس
نام و نام خانوادگی
آدرس ایمیل
امکانات دیگر
کلیه حقوق این وبسایت برای تابلوسازی اندیشه محفوظ است
خدمات تابلوسازی اندیشه تهران چلنیوم | تابلو چلنیوم | پلکسی ​| تابلو پلکسی | تابلو استیل | تابلو می تبلیغاتی | تابلو کامپوزیت | تابلو نئون | تابلو ساز | تابلو سازی | حروف برجسته | حروف چلنیوم | تابلو مغازه | تابلو فروشگاه | SMD | نمای کامپوزیت | تابلو راهنمای طبقات | ترمووود | ​نئون پلاستیک | تابلو وکیوم | تابلو پیکسلی | تابلو فلکسی | تابلو روان | بیلبورد | تابلو ال ای دی | تابلو لایت باکس | تابلو تبلیغاتی | خدمات تابلو سازی ( تابلو ساز ) | سازنده تابلو چلنیوم | حروف چلنیوم | ساخت تابلو چلنیوم | تابلوی راهنما | تابلو ترمووود | نئون | حروف برجسته | تابلو چراغ دار | پلکسی گلاس | لایت باکس | بک لایت | تابلو پیکسل دایره ای | تابلو تیوپی دیجیتال | تابلو برنامه دار | لایت باکس کریستالی | تابلو جدید ​| تابلوسازی تهران | قیمت چلنیوم | قیمت تابلو چلنیوم | قیمت ترمووود | قیمت کامپوزیت | تابلو ساید لایمن چاپ تابلو سلالی،قیمت نئون | قیمت تابلو کامپوزیت | قیمت نئون پلاستیک